ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ Θ΄ - ΚΟΥΠΑΤΕΙΟ
Mon-Fri – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 26910198
Τηλεομοιότυπο: 26954479
Μενού

ΠΡΟΤΖΕΚΤ: "50 Χρόνια... Δεν Ξεχνώ και Καρτερώ: Η Κατεχόμενη Κύπρος μέσα από τα Μάτια των Παιδιών"

 

 

Σκοπός: Ο στόχος του πρότζεκτ είναι να αυξήσει την ευαισθητοποίηση των παιδιών της ΣΤ' τάξης αλλά και όλων των παιδιών του σχολείου μας σχετικά με την ιστορία, τον πολιτισμό και την τρέχουσα κατάσταση της κατεχόμενης Κύπρου. Μέσα από έρευνα, μελέτη και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά έκαναν έρευνα για τα χωριά, τα μνημεία, την παράδοση και τις πόλεις της κατεχόμενης Κύπρου.

Στάδια:

Έρευνα και Μελέτη:

Οι μαθητές οργάνωσαν συναντήσεις και εργαστήρια για να μελετήσουν την ιστορία της κατεχόμενης Κύπρου, τα γεγονότα και τις επιπτώσεις της.

Πραγματοποιήθηκε έρευνα σχετικά με τα χωριά, τα μνημεία και τον πολιτισμό της περιοχής.

Δημιουργία Περιεχομένου:

Τα παιδιά δημιούργησαν παρουσιάσεις, βίντεο και ψηφιακά παιχνίδια γνώσεων για να παρουσιάσουν τα ευρήματα της έρευνάς τους.

Συνέλεξαν φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα που αναδεικνύουν τη ζωή και τον πολιτισμό της κατεχόμενης Κύπρου.

Οργάνωση Δραστηριοτήτων:

Τα παιδιά σχεδίασαν δραστηριότητες και παιχνίδια που προωθούν την εκπαίδευση και την ενημέρωση σχετικά με την κατεχόμενη Κύπρο.

Δημιουργήθηκαν πίνακες, αφίσες και άλλα εκπαιδευτικά υλικά για να παρουσιάσουν τα ευρήματά τους.

Παρουσίαση στο Σχολείο:

Τα παιδιά παρουσίασαν το πρότζεκτ στους συμμαθητές τους και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους.

Οργανώθηκαν εκδηλώσεις και παρουσιάσεις για να μοιραστούν τα ευρήματα τους και να ευαισθητοποιήσουν τους άλλους μαθητές.

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες:

Τα παιδιά οργάνωσαν εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παιχνίδια για να μοιραστούν τα γνωστικά τους και να ενισχύσουν την κατανόηση των συμμαθητών τους σχετικά με την κατεχόμενη Κύπρο.

 

 

 

Ορίζοντας σαφείς και μετρήσιμους στόχους είναι ουσιώδους σημασίας για την επιτυχία του πρότζεκτ.

Αύξηση της Ευαισθητοποίησης:

Να αυξηθεί η ευαισθητοποίησή τους για την ιστορία και την κατάσταση της κατεχόμενης Κύπρου έπειτα από το πρότζεκτ.

Κατανόηση της Ιστορίας και του Πολιτισμού:

Να εκφράσουν κατανόηση για την ιστορία και τον πολιτισμό της κατεχόμενης Κύπρου μέσω των δημιουργικών δραστηριοτήτων και των παρουσιάσεων.

Ενθάρρυνση της Συνεργασίας:

Να αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο έτοιμοι και ενθαρρυμένοι να συνεργαστούν με άλλους συμμαθητές για παρόμοια έργα ή εκδηλώσεις.

Διάδοση Γνώσεων στην Κοινότητα:

Η διοργάνωση τουλάχιστον δύο εκδηλώσεων στο σχολείο με σκοπό την παρουσίαση και τη διάδοση των γνώσεων που αποκτήθηκαν για την κατεχόμενη Κύπρο.

Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού:

Η δημιουργία ενός ψηφιακού αποθετηρίου που περιλαμβάνει παρουσιάσεις, βίντεο, εικόνες και άλλο υλικό που σχετίζεται με την κατεχόμενη Κύπρο.

 

Αποτελέσματα: Μέσα από το πρότζεκτ, τα παιδιά απέκτησαν μια βαθύτερη κατανόηση και εκτίμηση για την ιστορία και τον πολιτισμό της κατεχόμενης Κύπρου. Επιπλέον, έχει ενθαρρυνθεί η συνεργατική εργασία, η έρευνα και η δημιουργικότητα των μαθητών. Μέσω των δραστηριοτήτων και των παρουσιάσεων στο σχολείο, μοιράστηκαν τις γνώσεις τους με τους συμμαθητές τους, προωθώντας έτσι την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της συναισθηματικής συνδεσιμότητας με τα γεγονότα της Κύπρου.

Από τα παιδιά των τμημάτων Στ1, Στ2 και Στ3

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παναγιώτα Κουρέα, Γιώργος Γιαπάνης, Λάμπρος Σιέπης